Zoekmachine Optimalisatie

Zoekmachine marketing

2,5 miljard van de zoekopdrachten die maandelijks in de VS worden gedaan. Yahoo! komt op de tweede plaats met ongeveer 1,8 miljard zoekopdrachten per maand, en Ask staat op de derde plaats met ongeveer 940 miljoen zoekopdrachten per maand. Askdotcom omvat niet Google, maar wel alle andere zoekmachines, dus in feite mis je ongeveer 12% van de zoekopdrachten die in de wereld worden gedaan.

Google is de populairste zoekmachine en zijn ster wordt met de dag helderder. Ze hebben hun eigen video-zoekmachine en hebben al eerder video’s geoptimaliseerd met zichtbare trefwoordresultaten, wat werd gevonden door SEO-expert Jill Whalen. Nu heeft Ask hun video-optimalisatie gedaan, en ze zijn bezig om zelf een tastbare zoekmachine te bouwen. In tegenstelling tot Microsoft, die voortdurend functies en gebieden toevoegt aan de zoekbox, is Google voortdurend bezig met het verfijnen van de zoekmachine om aan de behoeften van surfers te voldoen.

Whalen gelooft dat we het punt in het zoeken hebben bereikt dat de SE’s meer “gebruikersgericht” zullen zijn, en dat:

Zij hebben gelijk. Een zoekmachine moet zo worden ontworpen dat hij vriendelijk is voor de gebruiker.

De toekomst van het web ziet er rooskleurig uit. Dat betekent natuurlijk niet dat webmasters niet door kunnen gaan met hun kostbare praktijken. Zij kunnen en zullen waarschijnlijk alle mogelijkheden benutten om hun websites bovenaan de zoekresultaten te laten komen. Maar de toekomst van SEO is onbekend, en veel SEO tactieken zullen verouderd zijn tegen de tijd dat deze post is geplaatst.

Rond het midden van de weg webmasters zal moeten een aantal “Basics” te begrijpen en hebben om te wedden op twee belangrijke elementen:

1. Onpage optimalisatie, en

2. Offpage optimalisatie.

Onpage optimalisatie heeft niet zozeer te maken met het opbouwen van backlinks, maar meer met de daadwerkelijke inhoud van de website. Als de inhoud de site optimaliseert in plaats van de SE’s, is er een grote kans dat de website hoog geïndexeerd wordt. Pagina’s die waarde toekennen aan de tekstvakken kunnen hoger in de SERPss komen. Onpage bestaat voornamelijk uit keyword onderzoek, keyword plaatsing, keyword dichtheid, gerelateerde woorden, ALT tags… domeinnaam, pagina titels, headlines, subheadlines,ographies, vetgedrukte tekst, verschillende title tags, site maps, navigatie optimalisatie, interne links, 301 redirects, canonieke URL’s, image tekst, sec volgorde en tijd, dichtheid variërend van 5% tot 20% en ga zo maar door.

Offpage optimalisatie is een factor die te maken heeft met link ontwikkeling. In het algemeen geldt dat hoe meer linkbuilding een website heeft, hoe sneller deze hoog zal scoren. Als je hoog wilt scoren voor je doeltermen, zul je links moeten krijgen die naar je domein wijzen vanuit verschillende bronnen. Hoge kwaliteit links zijn een must voor elke website. Blijf weg van link farms ten koste van alles! Niet alleen beschouwen Google en andere zoekmachines link farms als niets meer dan spam, maar het verkrijgen van een enkele link van een link farm kan je rankings schaden in plaats van ze te verbeteren.

Het maakt niet uit hoe sterk uw onpage en offpage optimalisatie is, het Google algoritme is hard en ingewikkeld.Garanties SEO plaatsing voor uw websiteAls uw website niet binnen de eerste 5 pagina’s van de SERPs voor Google zoekopdrachten wordt geplaatst, wilt u geen risico nemen met SEO plaatsing. Het feit is dat uw concurrenten hebben het al gedaan, en ze zijn de uitvoering van hun strategieën. Om te voorkomen dat achtergelaten, moet u uw website gerangschikt en ga voor de top SERP plaatsingen.

ConclusieHet toestaan van uw website te worden geplaatst op de 1e pagina van Google zoekmachines geeft je veel nodig blootstelling. De meeste SEO bedrijven zullen meer dan blij om u een gratis 30 minuten overleg, of een reeks vanMaand tot maand basis trainingenemmmElk online bedrijf is ongelukkigAls u op zoek bent naar internet marketing diensten, moet u zich ervan bewust dat sommige reclamebureaus kunnen een vergoeding voor het regelen van deze bijeenkomsten te nemen.

Als het eindresultaat niet bevredigend is, hebt u promotie gemaakt en uw internet marketing doelstellingen bereikt.

moet je inhoud maken waar mensen naar willen linken

u moet zich richten op de zoekwoorden die mensen gebruiken om naar uw producten te zoeken

moet je een aantal dingen lenen die je concurrenten hebben gedaan om hoog te scoren

je moet links ruilen met relevante websites en blogs

je zult je SEO praktijken naar het volgende niveau tillen.

 

lees meer

online website