Wat kan een virtuele assistent doen?

virtuele assistent

Door de groei van het bedrijfsleven in het afgelopen decennium zijn in de zakenwereld de have’s en de have-nots ontstaan. De professionals op dit gebied hebben de neiging degenen te zijn die verandering begrijpen en zich eraan kunnen aanpassen. Dit aanpassingsvermogen, samen met hun vermogen om van thuis uit te werken, is wat hen onderscheidt van de rest.

Klanten verwachten en eisen nu meer van hun VA’s, omdat ze meer te doen en te behandelen op een dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse basis. Ze verwachten ook dat hun VA’s in staat zijn om de administratieve taken die niet zo gedetailleerd als de taken die zijn opgenomen in een functieomschrijving te doen. Dus wat kan een Virtuele Assistent doen om hem/haar in dienst te houden?

1. Schrijf u in voor een programma voor Virtuele assistent. U kunt deze programma’s vinden op vaticare.com, alliant.com, i-Social Cater, mit Mizek Staffing, ReadyForce, Skywriter, stuffedkitchen.com, en nog veel meer.

2. Blijf op de hoogte van de nieuwste software en technologie.

3. In staat zijn om meerdere klanten tegelijk te behandelen.

4. Leer de kunst van marketing.

5. Doeltreffend kunnen communiceren met alle soorten cliënten, ook met cliënten die moeilijk te bereiken zijn.

6. C Gematigd flexibel met uw werkschema.

7. In de meeste gevallen, wees een goede luisteraar.

8. Gromut…grommeconstructie.

9. Een beetje gevoel voor humor hebben.

10. In staat zijn verschillende taken tegelijk uit te voeren.

11. Leer te coördineren, te jongleren en te delegeren.

12. Oefen projectmanagement.

13. Volg extra lessen of opleidingen om gespecialiseerde kennis en vaardigheden op uw vakgebied te verwerven.

14. Leer om een goede luisteraar te zijn en supervisors zijn niet de enigen die problemen kunnen hebben met luistervaardigheden.

15. Als het project dat je moet doen niet is wat je ervan verwachtte, hoef je daar geen probleem van te maken. U zult gewoon aan een ander project moeten werken dat u wel zonder problemen kunt afmaken.

16. Als u een project ontvangt en het is niet wat u verwachtte, vertel uw klant dan de waarheid.

17. Soms zijn je emotionele behoeften belangrijker dan het project waaraan je werkt.

18. Je werk afkrijgen zonder gevraagd te worden wat het belangrijkste is.

19. Wees niet bang om hulp te vragen.

20. Als je fouten maakt, blijf dan aan het project werken en leer van je fouten.

21. U kunt een vaardigheid/kwalificatie bijschaven en uw waarde voor uw werkgever vergroten.

22. Netwerk met professionals in uw sector om uw vaardigheden en kennis te verbeteren.

23. Vraag of lees boeken over uw bedrijfstak en de bijbehorende banen.

24. Blijf op de hoogte van de nieuwste technologie en apparatuur.

25. Bereid zijn te reizen voor projecten die buiten uw normale takenpakket vallen.

26. Wanneer u een opleiding of een seminar bijwoont, probeer dan activiteiten bij te wonen waarbij netwerken een rol speelt.

27. Als u de kans krijgt om met een cliënt of een team samen te werken, maak dan van de gelegenheid gebruik.

28. Projectopdrachten lijken veel op verkopen… ze moeten zorgvuldig gepland en getimed worden.

29. Geef je werkgever krediet waar krediet verschuldigd is.

30. Werk niet gratis. Wees professioneel en verwacht.

31. Lassen op zee is veeleisend en vergt veel geduld.

32. De meeste offshore lasbanen zijn voor roustabout type banen.

33. Offshore booreilanden voor laswerkzaamheden bevinden zich gewoonlijk in zeer diep water en liggen vaak buiten de gebaande paden.

34. Het is niet voor iedereen weggelegd, maar voor sommigen is het een bijzonder bevredigende en bevredigende carrière

35. Je kunt van carrière veranderen zoals je zelf wilt.

36. Leer zelfvoorzienend te zijn en breng zelf voorraden mee, ruil dan om hulp als je die nodig hebt.

37. Leer een goede leider te zijn. Met wie werk je samen? Voor wie werk je?

38. Wees bereid om steeds naar het buitenland te reizen. Wat zijn de gebruiken en procedures?

39. Leer de vreemde taal te spreken en te schrijven van de landen waarheen u reist.

40. En tenslotte, probeer de volgende regels te volgen als je op het werk bent:o Neem je werk niet mee naar huis.