Adverteren op internet voor bedrijven

Adverteren op Google

 

Er is een reclamemodel genaamd Cost per Click (CPC). Hier betalen adverteerders alleen wanneer een gebruiker op hun advertenties klikt. Meer precies, hier, de adverteerder betaalt voor elke klik gemaakt op de advertentie in plaats van het verwerven van een klik van dezelfde gebruiker. In CPC, kunnen adverteerders miljoenen dollars in reclame door te betalen voor zelfs een enkele klik van zoekmachines zoals Google.

De populariteit van internetreclame voor bedrijven

Veel zoekmachines hebben een speciale “gesponsorde links” of “organische resultaten” box. META tags kunnen ook worden toegevoegd om de resultaten te verbeteren. Met andere woorden, uw site en uw advertenties moeten verschijnen in de juiste rangschikking in zoekmachines.

Tegenwoordig zijn er veel op bedrijven gerichte zoekmachines, zoals Google, MSN en Yahoo. Ze hebben drie soorten vermeldingen:

Organische resultaten zijn de vrij weergegeven resultaten aan de linkerkant wanneer u zoekt naar iets als “golf” op Google. U zult merken dat de resultaten meestal in volgorde van relevantie in het tabblad verschijnen, met een ‘gesponsorde link’ boven de natuurlijke vermeldingen.

Gesponsorde vermeldingen, aan de andere kant, lijken meer op uw standaard Adwords-advertenties. Met andere woorden, u zult ook merken dat de gesponsorde links zich meestal in de rechterkolom van de resultaten bevinden en dat de kosten per klik aanzienlijk hoger zijn dan de natuurlijke zoekvermelding.

Zoekmachines tonen meestal een zoekresultaat, en de pagina’s zullen ook veranderen naargelang de huidige positie van de zoektermen in de zoekmachine rankings voor specifieke trefwoorden. Daarom zijn het de geloofwaardige en zeer gerichte trefwoorden in dit artikel die bepalend zijn voor het aantal bezoekers op een website (of er nu wel of geen verkoop of aankoop plaatsvindt).

Het belang van internet reclame voor bedrijven

Ten slotte, wist u dat het kost miljarden dollars in Google alleen voor bedrijven om te adverteren met Google? In een studie uit 2007, gesponsord door sizesquare.com, werd gemeld dat van de $ KOI $serving slechts $noten worden uitbetaald aan advertentietarieven, wat meer geld voor het bedrijf betekent.

Dit betekent dat Google een sterke entiteit op het internet creëert met een positieve invloed op de economie. Ziet u er de waarde van in om serieus aan de slag te gaan met uw eigen internetbedrijf en Google AdWords?

Of klinkt het als het bereiken van een massale en extreem blinde kandidaat, een die voor 99% van de tijd uiteindelijk zal bieden op dezelfde gesponsorde klikken en eigenlijk kost je geld door de tijd.

Het plaatsen van meerdere en gesponsorde vermeldingen op zoekmachines voor een enkele term, waarbij Google het leeuwendeel voor zijn rekening neemt. Google’s verre concurrent Yahoo als niet uw top keuze.